اَلْحَمْدُ ِللّهِ الْعَلِيْمِ الْقَدِيْرِ اَشْهَدُ أَنْ
لاَاِلهَ اِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيْكَ لَهُ هُوَ اللَّطِيْفُ الْخَبِيْرُ
وَأَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُوْلُهُ الْبَشِيْرُ النَّذِيْرُ
وَالسِّرَاجُ الْمُنِيْرُ. اَللّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى عَبْدِكَ
وَرَسُوْلِكَ مُحَمَّدٍ وَعَلى ألِهِ وَصَحْبِهِ وَمَنْ تَبِعَهُمْ وَاِلى اللهِ
الْمَصِيْرُ. اَمَّابَعْدُ فَيَاعِبَادَ اللهِ اُوْصِيْكُمْ وَنَفْسِي بِتَقْوَى
اللهِ فَقَدْ فَازَالْمُتَّقُوْنَ
Sagala puji mung kagungan
allah,mung ka mantena urang neda pitulung,perlidungan tina kawonan perbuatan
urang,sholawat sareng salam mugia Allah limpahkeun ka panutan junjunan baginda
besar Muhammad SAW.
Ma’asyiral muslimin
rahimakumullah
Sakumaha nu tos
didugikeun dina kasempetan jum’at kapengker yen manusa nu migawe maksiat bakal
narima 22 akibat,eta akibat bakal ditarima ku jalma nu migawe maksiat, ari eta
akibat tangtuna sebagai peringatan, sedengkeun balesan nu tetela eta jaga di
yaumil hisab,
Ku hal eta Khotib wasiat
sumangga urang taqwa sabab ngan ukur taqwa, nu bisa nyalametkeun manusa, taqwa nyeta
nebihan naon bae nu larang Allah oge rasulna sarta ngalakukeun bari
ngalaksanakeun naon bae nu diparentah Allah oge rasulna tanpa komentar, taqwa
nu bakal nu ngajadikeun Allah SWT ridho ka hambana,
Ari akibat maksiat, 11
diantawisna parantos didugikeun ku khotib dina kasempetan jum’at nu kapengker,
maka akibat-akibat maksiat nu salajengna
nyaeta nu ka-12 nyaeta : Innal ma’asy tajro’u amsaliha
hartosna mun hiji hamba nyieun kahadean maka eta kahadean bakal ngadorong
dirina nyieun kahadean nu sejena, tapi mun hiji hamba migawe kagorengan maka
dirina oge kadorong pikeun nyieun kagorengan nu sejena deui, saperti jalma nu
sakali waktu ngabohong, maka dirina bakal terus ngabohong, pikeun nutup
bohongna nu mimiti.
Maka
hadirin urang kedah ati-ati sangkan urang teu coba-coba nyaketan perbuatan
maksiat, sangkan urang teu kaeuntepan sifat hayang migawe maksiat sejena, sakali
nyieun maksiat di khawatirkeun eta perbuatan jadi hiji kabiasaan. Upama migawe
maksiat geus jadi kabiasaan maka maksiat bakal dipandang hade ku jalma nu
migawe kamaksiatan.
Dimana
manusa geus nganggap maksiat hiji hal nu dianggap hade maka akibat nu ka-13 na
nyeta miirosu an umatin nminal umam alati ahlakahal lloh hatosna jalma nu maksiat bakal ditetepkeun sebagai umat nu
diwaris ku umat samemehna, saperti Sifat sombong nu diwariskeun ku Fir’aun, Sifat
takabur atawa adigung diwariskeun ku kaum Hud AS,
Upama
ayeuna jalma migawe maksiat, maka eta jalma nu migawe maksiat ngarupakeun jalma
nu diwaris ku umat samemehna nu tangtuna jalma saperti ieu jadi musuhna Alloh,
hiji katerangan netelakeun Sing saha jalma nu nurutan/nu nyarupaan hiji kaum
maka eta jalma kaasup eta golongan.
Akibat
nu ka-14 nyeta Inna Maasi Tufsidul Akla, hartosna Maksiat bakal ngaruksak akal,
Ari akal nu sehat nyeta akal nu bisa ngabedakeun mana nu hak jeung mana perkara
nu bathil. Jalma nu akal na sehat teu mungkin milih maksiat, akal nu sehat nyegah
dirina migawe maksiat,hiji hamba nu akalna sehat sadar mun sarengkak
saparipolah senantiasa aya dina paningalna Alloh, tiap perbuatana disaksian ku
Rakib sareng atid, apal Al-Qur’an geus maparin pituduh, kitu deui nasehat ulama
jadi pedoman dina ngarambah ieu hirup jeung kahirupan, maka jalma maksiat justru sabalikna, maka teu mungkin hiji jalma
nyieun maksiat kecuali akalna geus ilang akalna.
Akibat
nu ka-15,maksiat ngakibatkeun hatena nutup atawa tertutup sarta nyegah kahadean
asup kadirina, sarta dirina embung migawe kahadean atawa migawe kahadean naha
pikeun dirina.kantenan pikeun jalmi nu sanesna.
Akibat nu ka-16, maksiat ngilangkeun sifat era, jalma nu
migawe maksiat atawa nu biasa nyieun maksiat geus teu mibanda rasa era, nu
akhirna dirina bakal secara terang-terangan migawe maksiat naha diharepeun
indungna, diharepeun anakna atawa bapana, dirina geus moal era nyieun maksiat dipayuneun
masyarakat nu aya di sabuderenana.Upama manusa geus teu era migawe maksiat,
maka akibat saterusna nyeta dirina bakal
nganggap remeh ka Alloh, ceuk dirina “ Alloh the teu nempo, mun tea mah ka
Alloh geus teu nganggap sebagai robb nu bakal ngahakiman sarta ngahisab dirina,
kantenan ka hakim nu aya di dunya, secara teu langsung dirina bakal-nyieun
alesan alesan sebagai bentuk ngalegalkeun perbuatan maksiatna,
Mun
urang migawe maksiat, secara teu sadar rasa ngagungkeun Alloh bakal musna tina
diri urang, nalika urang migawe maksiat, secara langsung urang geus nganggap
enteng kana adzabna Alloh nu bakal tiba,padahal Alloh maha ninggal kana gerak
langkah urang bahkan Alloh uninga kana bisikan hate nu aya dina diri
urang.Jerona laut bisa diteang, deetna hate manusa teu bisa disawang, urang kedah
sadar naon bae perbuatan urang sok sanajan sagede siki sawi, amal hade atawa
amal goreng, naha ka Alloh atawa ka manusa tangtu aya balesana, naha ayeuna
kontan, atawa engke samemeh maot atawa jaga di yaumil hisab, faman ya’mal
miskola darotin hoeron yaroh, wamay’ yamal miskola darotin saron yaroh,
Akibat nu ka-17, maksiat ngakibatkeun Alloh SWT, moal
merhatikeun dirina, moal nulungan hamba nu maksiat, Upama hiji hamba maksiat,
maka eta hamba poho ka Alloh mun dirina poho ka Allah maka Allah oge bakal
mopohokeun dirina,nu akhirna Allah SWT ngajadikeun eta hamba nu maksiat jadi
baturna Syetan La’natullah, sarta Allah SWT bakal ngantep eta hamba terus
migawe maksiat nepika datangna hiji mangsa dimana Allah maparin teguran,
teguran ka dirina dina bentuk nu teu kabayang samemehna, naha ilangna jiwa
jalma nu dipicinta ku hamba nu migawe maksiat, atawa musibah, atawa bentuk
sejena nu sakirana ngajadikeun pepeling sareng peringatan ka diri hamba nu
migawe maksiat.
Akibat nu 18, maksiat ngalengitkeun sagala niikmat sarta
ngadatangkeun azab, sakumaha diterangkeun dina Assyura ayat 30 nu hartosna
“jeung naon bae musibah nu nimpa diri anjeun, maka sabenerna eta ngarupakeun
akibat tina perbuatan anjeun sorangan, sareng Alloh ngahapunteun sebagian tina
kasalahan kasalah eta. Sahabat Ali RA ngadawuh “ teu turun hiji bencana kecuali
ku ayana dosa, maka enggal tobat, sangkan eta bencana teu jadi tumiba.
Barokallahu
lana wa lakum filqur’anil adhim, wanafa’na waiyakum ajmain,innahu huwal gafuururrohiim.
اَلْحَمْدُ
لِلَّهِ الَّذِيْ هَدَانَا لِهَذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِيَ لَوْ لاَ أَنْ هَدَانَا
اللهُ. أَشْهَدُ أَنَّ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيْكَ لَهُ وَلاَ نَعْبُدُ
إِلاَّ إِيَّاهُ وَنَحْنُ لَهُ مُخْلِصُوْنَ. وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ
وَرَسُوْلُهُ وَنَحْنُ لَهُ تَابِعُوْنَ. مَعَاشِرَ الْمُسْلِمِيْنَ
رَحِمَكُمُ اللهُ.
إِنَّ اللهَ وَمَلاَئِكَتَهُ يُصَلُّوْنَ عَلَى النَّبِيِّ، يَا أَيُّهاَ الَّذِيْنَ ءَامَنُوْا صَلُّوْا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوْا تَسْلِيْمًا. اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِهِ وَأَصْحَابِهِ وَالتَّابِعِيْنَ أَجْمَعِيْنَ..
إِنَّ اللهَ وَمَلاَئِكَتَهُ يُصَلُّوْنَ عَلَى النَّبِيِّ، يَا أَيُّهاَ الَّذِيْنَ ءَامَنُوْا صَلُّوْا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوْا تَسْلِيْمًا. اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِهِ وَأَصْحَابِهِ وَالتَّابِعِيْنَ أَجْمَعِيْنَ..
اَللَّهُمَّ
اغفر لِلْمُسْلِمِيْنَ وَالْمُسْلِمَاتِ وَالْمُؤْمِنِيْنَ وَالْمُؤْمِنَاتِ اْلأَحْيَاءِ
مِنْهُمْ وَاْلأَمْوَاتِ.
اَللَّهُمَّ أَرِنَا الْحَقَّ حَقًّا
وَارْزُقْنَا اتِّبَاعَهُ، وَأَرِنَا الْبَاطِلَ باَطِلاً وَارْزُقْنَا اجْتِنَابَهُ.
رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوْبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنْكَ
رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ. رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلإِخْوَانِنَا الَّذِيْنَ
سَبَقُوْنَا بِاْلإِيْمَانِ وَلاَ تَجْعَلْ فِيْ قُلُوْبِنَا غِلاًّ لِّلَّذِيْنَ ءَامَنُوْا
رَبَّنَا إِنَّكَ رَءُوْفٌ رَّحِيْمٌ. رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنْفُسَنَا وَإِنْ لَّمْ
تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ الْخَاسِرِيْنَ. رَبَّنَا اغْفِرْ
لَنَا وَلِوَالِدَيْنَا وَارْحَمْهُمَا كَمَا رَبَّيَانَا صِغَارًا. رَبَّنَا آتِنَا
فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ.
عِبَادَ اللهِ، إِنَّ اللهَ يَأْمُرُكُمْ
بِالْعَدْلِ وَاْلإِحْسَانِ وَإِيتَآئِ ذِي الْقُرْبَى وَيَنْهَى عَنِ
الْفَحْشَآءِ وَالْمُنكَرِ وَالْبَغْيِ يَعِظُكُمْ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُوْنَ.
وَلَذِكْرُ اللهِ أَكْبَرُ.
Khutbah tgl.25 Feb.2012
No comments:
Post a Comment